Zamknij

By skutecznie wypromować swoją działalność, musisz być obecny w przestrzeni publicznej

09:34, 02.04.2019 RED Aktualizacja: 09:34, 02.04.2019
Skomentuj

 

Świat reklamy i w ogóle wszelkiego rodzaju komunikacji bardzo się w ostatnich dekadach zmienił za sprawą znaczącego wzrostu szybkości internetu. Reklamy kierowane do potencjalnych klientów tą drogą, zdolne śledzić jego poczynania i reagować na nie, wydają się mieć w sobie taki potencjał, że wszystko inne przy nim blednie. Tymczasem, niezależnie od tego, obecność nazw, logotypów i innych znaków towarowych na ulicach wciąż ma ogromne znaczenie.

Konkurencja w żadnej branży nie śpi

W wydatkach, jakie ponoszone są w naszym kraju na promocję, te z jej form, które dotyczą reklamy zewnętrznej, wciąż stanowią ogromną część. Każdego roku za setki milionów złotych utrzymywane są i instalowane kolejne napisy, bilbordy, wyświetlacze LED i inne dostępne dziś rozwiązania.

Funkcje pełnione przez rożne nośniki mogą być rozmaite. Jedne służą wyróżnieniu danego obiektu i uczynieniu jego identyfikacji łatwą, inne zawierają treść dotyczącą konkretnych propozycji wyrobów czy usług, a wiele po prostu promuje jedynie samą markę. Skuteczna promocja często wymaga realizowania wszystkich tych celów w sposób podporządkowany charakterystyce danej oferty i zarówno bezpośrednim, jak i dalekosiężnym celom danego przedsięwzięcia. Te powinny być określone na samym początku – niezależnie od tego, czy zamierzamy tylko zamówić kaseton z szyldem do montażu na elewacji, czy też wydrukować ulotki bądź rozpocząć rozbudowaną kampanię obejmującą wiele sposobów. 

W przypadku działań długofalowych szczególne znaczenie ma kwestia promocji marki. Jednym z bardziej użytecznych do tego narzędzi są dobrze zaprojektowane, wykonane w trwały sposób i właściwie zlokalizowane szyldy.

Pozostaw trwały ślad w pamięci przechodniów

Dobrze wypromowana marka czy znak towarowy sama staje się następnie nadzwyczaj skutecznym narzędziem pozwalającym na zwiększenie zainteresowania promowaną pod nią ofertą. Jak dowiedziono w badaniach, wiele decyzji podejmowanych każdego dnia przy sklepowych półkach, czy podczas jakichkolwiek innych zakupów ma charakter impulsywny, podejmowanych jest na podstawie nie zawsze w pełni uświadomionych przesłanek. Coś co jest już skądś znane, a nie budzi negatywnych skojarzeń, zawsze traktowane będzie z większym zaufaniem. Dlatego właśnie warto dbać o obecność swojej marki w przestrzeni publicznej.

Wszelkiego rodzaju szyldów jest jednak na wielu ulicach naszych miast aż nadto. Nie trzeba wielkiej przenikliwości by zdać sobie sprawę z tego, że instalacja kolejnej tablicy w losowym miejscu nie musi przynieść zadowalającego rezultatu. Dobra lokalizacja, nawet jeśli wiąże się z pokaźnym kosztem, to duża cześć sukcesu. Kolejna to forma naszego szyldu.

Od lat niegasnącym zainteresowaniem cieszą się w tej dziedzinie litery 3D, jakie dostarcza np. firma Reklama Efekt. To jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie napisu o efektownym wyglądzie, trudnego do przeoczenia, a także charakteryzującego się doskonałą czytelnością, w dużym stopniu niezależnie od kąta patrzenia. Inną zaletą jest fakt, że dużo łatwiej dopasować je do architektury najróżniejszych obiektów i uniknąć wrażenia reklamy nazbyt nachalnej.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%