Zamknij

Jestem w czołówce wyszukiwarki! Czy warto kontynuować pozycjonowanie strony?

21:14, 19.09.2019 mp Aktualizacja: 21:17, 19.09.2019
Skomentuj

Na efekty pracy specjalistów od pozycjonowania stron trzeba zwykle trochę poczekać, uzyskany efekt jest jednak tego wart. Gdy znajdziemy się już w czołówce wyników wyszukiwania i dostrzeżemy, jak bardzo urosła liczba zamówień, możemy zadać sobie pytanie, czy dalsze prace w tym zakresie są jeszcze koniecznie. Nikt nie lubi wszak wydawać pieniędzy bez potrzeby. Rezygnacja z realizacji takiej usługi zwykle nie okazuje się jednak dobrym pomysłem.

Konkurencja nie śpi. Działaj: pozycjonuj się!

To, jak ważne jest wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania, już od wielu lat jest oczywiste dla bardzo szerokiej rzeszy przedsiębiorców. Zależnie od branży, lokalizacji czy dobranych słów kluczowych, zmagania o jak najlepszą pozycję są więc niezwykle zacięte. Nie ma zatem możliwości, aby uzyskany rezultat obronić bez kontynuacji podjętych przed miesiącami wysiłków. Tym bardziej, że sposób działania wyszukiwarki Google nieustannie podlega pewnym zmianom, co wymusza na specjalistach wykonujących pozycjonowanie stron stałą czujność i gotowość do reagowania na nie. Innym istotnym aspektem jest to, że sytuacja na rynku w wielu branżach także nie jest stała i to również wymaga adaptowania się do niej, np. poprzez modyfikowanie słów kluczowych, pod jakich chcemy być znajdowani. Straty wynikające z przerwania prac będą następowały powoli – wiemy przecież jednak, że ich odrabianie również wymagać będzie nieco cierpliwości. Najlepiej więc po prostu do nich nie dopuszczać.

Bardzo szybki efekt w postaci wzrostu sprzedaży przynoszą za to reklamy w Google Ads – oczywiście pod warunkiem, że są umiejętnie obsługiwane. Warto więc zlecać to zadanie fachowcom, np. z agencji IN, która zajmuje się także pozycjonowaniem. Jeśli uznamy, że w danym momencie osiągnęliśmy zadowalający rezultat, możemy je bez przeszkód i konsekwencji wstrzymać. O pozycję strony w wyszukiwarce warto zaś dbać cały czas, bo nawet niewielkie zmiany mogą nieść ze sobą bardzo wyraźne konsekwencje.

Drobne różnice, które pomnażają Twoje zyski

Już lata temu zauważono, jak drastycznie różni się poziom oglądalności poszczególnych obszarów na liście wyników wyszukiwania. Tzw. Trójkąt Google, określany też mianem złotego trójkąta, to pole w lewym górnym rogu. Zdecydowana większość użytkowników widzi jedynie pierwsze trzy linki. Im niżej, tym oczywiście mniejsza jest liczba sięgających tam wzrokiem internatów – na sam dół zaglądało jedynie około jednej piątej, zaś aż połowa w ogóle nie przeglądała innych wyników, niż te widoczne na ekranie od razu, bez używania suwaka.

Oznacza to, że nawet nieznaczny spadek może nas wyraźnie uderzyć po kieszeni, zaś zyskanie miejsca lepszego choćby tylko o jedną czy dwie pozycje, przynieść zauważalne zyski. Nigdy nie ma więc momentu, w którym dalsze pozycjonowanie firmowej witryny nie jest opłacalne – nieustanne starania w tym zakresie to konieczność, której nie zlekceważy nikt, komu naprawdę zależy na pomyślnych rezultatach swojej wytężonej pracy. Wystarczy tylko zadbać o to, by zadanie takie zostało powierzone doświadczonym fachowcom.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%