Zamknij

Budżet nie może decydować o wyborze agencji pozycjonującej strony

14:18, 15.05.2019 MP Aktualizacja: 06:27, 23.05.2019
Skomentuj

 

Każdy, kto prowadzi swoją stronę i chce, aby zauważyło ją zdecydowane większe grono osób, niż nasi znajomi i lokalni klienci, musi zdecydować się na współpracę z agencją, która zajmie się promocją witryny. Niektórzy decydują się na samodzielne pozycjonowanie serwisu, jednak nie każdy może pochwalić się odpowiednią wiedzą na ten temat, a po drugie nawet, jeśli znamy podstawy SEO, nie będzie to oznaczać, że samodzielnie sprawimy, aby witryna wyświetlała się na pierwszej stronie wyszukiwarki.

W sieci możemy natknąć się na wielu oszustów, którzy wykorzystując niewiedzę klienta, naciągają go na duże sumy, które nie odzwierciedlają wyników pracy. Sytuacja ta zdarza się bardzo często, przede wszystkim winne jest temu nieumiejętne wybranie agencji. W większości przypadków decydującym argumentem jest budżet.

Często zdarza się tak, że tę samą usługę amator wyceni na 50 procent niższą kwotę niż profesjonalna agencja. Jednak początkowe zaoszczędzenie nie jest warte tego, co właściciel marki otrzyma w zamian. Budowanie wizerunku firmy to bardzo długi i złożony proces, czasem potrzeba lat, aby znaleźć liczne grono klientów, którzy regularnie będą korzystać z naszej oferty. Właśnie dlatego nie można powierzać optymalizacji strony osobom, które nie skupiają się na dobrym wykonaniu swojej pracy, ale na szybkim zarobieniu pieniędzy za fuszerkę.

Jeśli naprawdę zależy nam na tym, aby osiągnąć sukces, to nie możemy wybierać byle kogo. Profesjonalne agencje nie bez potrzeby wyceniają wysoko swoje usługi. Specjaliści od SEO wiedzą, że ich praca nie jest jednorazowa, ale staje się ona procesem, dzięki któremu wybrana marka pnie się w górę.

Jeśli jesteśmy firmą z odpowiednim budżetem to warto podpisać kontrakt z profesjonalną agencją. Taką bez wątpienia jest pozycjonowanie stron Kraków, gdzie kierując się wyłącznie proponowaną niską ceną podejmiesz odpowiedni wybór odnośnie optymalizacji i zwiększeniu swojego rankingu. Chyba, że nie będzie nam przeszkadzać fakt posiadania złej opinii w sieci czy zablokowania witryny przez Google, wtedy wybierz tańszą ofertę.

Oczywiście nie można popadać także w skrajność i swoje poszukiwania zawężać do najdroższych agencji, bez weryfikowania ich kompetencji. Kwestia finansowa pomaga rozwiać pierwsze wątpliwości związane z wyborem odpowiedniej firmy, ale nie jest ona jedynym decydującym faktorem. Na szczęście w Internecie mamy możliwość zweryfikowania wybranych firm, opinie innych osób, które miały okazję korzystać z usług danej agencji z pewnością pomogą w podjęciu tak ważnej decyzji.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

budżetowybudżetowy

0 0

Budżet to jednak istotny faktor. Jeszcze bardziej istotny to wiedza. Pamiętaj, że czasami ktoś za 500zł potrafi zrobić więcej niż ogromna firma pozycjonująca za 2000zł (koszty, ceny itp). Aby zacząć przygodę z pozycjonowanie należy zgłębić temat samemu a później pytać co dostaje się w danej kwocie. Firma z Krk asander.pl wytłumaczyła mi kiedyś na czym mniej to polega i pomogła nieco poznać tajniki pozycjonowania a przedewszystkim projektowania stron pod SEO www, i samo zorientowanie w temacie ma ogromne znaczenie. Pozdrawiam 12:49, 10.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%