Zasady konkursu
Aby wziąć udział, uczestnicy muszą udostępnić post konkursowy na swoim profilu w mediach społecznościowych oraz opublikować swoją pracę w komentarzu pod postem. Organizatorzy przygotowali trzy kategorie konkursowe:
Zdjęcie – ukazujące piękno przyrody, krajobrazów lub zwierząt,
Praca plastyczna – dowolna technika, np. rysunek, kolaż, grafika,
Krótki tekst – opis lub wiersz o przyrodzie (do 200 słów).
Nagrody i harmonogram
Najlepsze prace wyłonione zostaną w drodze głosowania oraz oceny jury. Każda z trzech kategorii przewiduje jednego zwycięzcę, który otrzyma bon podarunkowy do Galerii Solnej.
Prace można zgłaszać do 30 stycznia 2025 roku. Wyniki zostaną ogłoszone 3 lutego 2025 roku na profilu Facebookowym szkoły. Wręczenie nagród odbędzie się podczas dni otwartych ZSWP w Kobylnikach, na które zaproszeni zostaną laureaci.
Cel konkursu
Celem inicjatywy jest rozwijanie kreatywności młodzieży oraz promocja Zespołu Szkół Weterynaryjno-Przyrodniczych w Kobylnikach jako placówki oferującej możliwości kształcenia w dziedzinach związanych z przyrodą, rolnictwem i zwierzętami.
Więcej szczegółów oraz pełny regulamin konkursu dostępny jest na profilu szkoły w mediach społecznościowych.
Regulamin Konkursu “Przyroda moimi oczami”
§1 Organizator Konkursu
Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Weterynaryjno-Przyrodniczych w Kobylnikach, ul. Kobylniki 3, 88-150 Kruszwica.
§2 Cel Konkursu
Promowanie pasji do przyrody, zwierząt, rolnictwa i lasów wśród młodzieży.
Rozwijanie kreatywności i zainteresowań artystycznych.
Budowanie relacji z przyszłymi uczniami.
§3 Uczestnicy Konkursu
Konkurs skierowany jest do uczniów klas ósmych szkół podstawowych.
§4 Zasady Konkursu
Uczestnik może zgłosić jedną pracę w jednej z kategorii:a) Fotografia (np. przyroda, zwierzęta, krajobrazy),b) Praca plastyczna (rysunek, grafika komputerowa, kolaż),c) Tekst literacki (krótki opis lub wiersz, maks. 200 słów).
Praca musi być oryginalna i wykonana samodzielnie.
Zgłoszenia należy publikować wyłącznie w komentarzach pod postem konkursowym na Facebooku.
Aby wziąć udział w konkursie, uczestnik musi:
a) Udostępnić post konkursowy na swoim profilu,
b) Opublikować swoją pracę w komentarzu pod postem konkursowym.
Wybór zwycięzców:
a) Prace będą oceniane przez szkolne jury, które wybierze zwycięzców spośród trzech prac z największą liczbą polubień w każdej z kategorii,
b) Jury będzie brało pod uwagę zarówno liczbę polubień, jak i ogólną jakość pracy.
§5 Terminy
Prace można zgłaszać do 30 stycznia 2025 r., do godz. 23:59.
Ogłoszenie wyników nastąpi 3 lutego 2025 r. na profilu Facebookowym organizatora.
Wręczenie nagród odbędzie się podczas drzwi otwartych szkoły, a zwycięzcy zostaną oficjalnie zaproszeni na to wydarzenie.
§6 Nagrody
Dla zwycięzców w każdej kategorii przewidziano:
a) Fotografia – bon podarunkowy do Galerii Solnej,b) Praca plastyczna – bon podarunkowy do Galerii Solnej,c) Krótki opis lub wiersz – bon podarunkowy do Galerii Solnej.
Najciekawsze prace zostaną opublikowane na profilu Facebookowym organizatora.
§7 Ochrona danych osobowych
Uczestnicy, zgłaszając pracę, wyrażają zgodę na publikację swojego imienia oraz pracy na profilu Facebookowym organizatora.
Dane uczestników będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji konkursu.
§8 Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie w wyjątkowych przypadkach.
Przesłanie pracy oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz