Większa przestrzeń pod tym samym adresem
Nowy inowrocławski sklep charakteryzuje się większą niż dotychczas przestrzenią handlową, nowoczesnymi strefami produktowymi i bardzo dogodnym dojazdem z wykorzystaniem transportu publicznego (podmiejskimi liniami autobusowymi o numerach: 3, 12, 16) oraz nadgoplańskiej komunikacji autobusowej. W sąsiedztwie znajduje się bardzo duży parking i takie sklepy jak: Biedronka, Maxi Zoo, Inter Cars, a niedługo otworzy się tam też drogeria Rossmann. W sąsiedztwie parku znajduje się również stacja benzynowa BP.
NEONET w parku handlowym S1 CENTER będzie także realizował zamówienia ze sklepu online poprzez system „Odbiór za godzinę”. Nowy salon będzie funkcjonował od poniedziałku do soboty w godzinach 9-20, a także w niedziele handlowe w godzinach 10-18 i wyjątkowo w dniu Black Friday w godzinach 9-21!
Atrakcje i promocje w dniu otwarcia
Dla odwiedzających elektromarket w nowej lokalizacji przygotowano atrakcje i produkty w obniżonych cenach. Ponadto w czasie otwarcia klienci, którzy zrobili zakupy i okazały paragon, otrzymały paczkę ekologicznych gadżetów m.in. bambusowy kubek czy zaślepkę na kamerę w laptopie, wykonaną z pszenicznego ekologicznego tworzywa. Podczas wielkiego otwarcia zakupy umili profesjonalny barista, który przez cały dzień będzie serwował świeżo mieloną, aromatyczną kawę Lavazza.
– Zmieniając lokalizację salonu NEONET w Inowrocławiu wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, którzy od dziś zyskają dostęp do jeszcze szerszej i bardziej zróżnicowanej oferty z elektroniką użytkową. Rozbudowana i zmodernizowana przestrzeń handlowa zapewni klientom bogatszy wybór produktów oraz nowe doświadczenia zakupowe. Rozwijająca się infrastruktura parku handlowego pozwoli także na dokonywanie wygodnych i kompleksowych zakupów w jednym miejscu – mówi Paulina Budzińska, Regionalny Kierownik Sprzedaży w NEONET.
Przeniesienie inowrocławskiego salonu do większego lokalu to kolejny krok w konsekwentnie realizowanym planie rozwoju sieci NEONET, która w swoich działaniach skupia się na spełnianiu oczekiwań klientów z miast poniżej 200 tys. mieszkańców oraz zapewnieniu im jak najlepiej dopasowanej oferty z elektroniką użytkową.
[ZT]22117[/ZT]
[ZT]22113[/ZT]