Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janikowie:
1. Kierowanie działalnością MGOPS i reprezentowanie go na zewnątrz,
2. Organizowanie pracy ośrodka oraz zapewnienie realizacji zadań na poszczególnych stanowiskach pracy,
3. Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej ośrodka, sporządzanie planu finansowego ośrodka i przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
4. Zapewnienie realizacji zadań własnych gminy i zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie spraw przekazanych ośrodkowi do realizacji,
5. Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej,
6. Wykonywanie zadań pracodawcy wobec pracowników ośrodka i nadzór merytoryczny nad ich pracą oraz kontrola prowadzonej dokumentacji,
7. Składanie radzie gminy sprawozdań z działalności ośrodka oraz informacji o potrzebach w zakresie pomocy społecznej,
8. Współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w zakresie pomocy społecznej,
9. Sporządzanie analiz, sprawozdań, informacji z działalności, programów i strategii dotyczących działalności MGOPS,
10. Przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów i przedkładanie ich Radzie Miejskiej.
Warunki pracy:
1.Umowa na czas określony 1 rok
2.Wymiar etatu: 1 etat 40 godzin tygodniowo,
3.Praca jednozmianowa,
4.Miejsce pracy: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janikowie, ul. Miła 11,
88-160 Janikowo,
5.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
6.Zakres obowiązków obejmuje również wykonywanie czynności poza siedzibą MGOPS na terenie Gminy i Miasta, w sytuacjach wymagających dokonywania ustaleń lub załatwienia sprawy w określonym miejscu w Gminie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Janikowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2025 roku osiągnął 6 %.
StPr/25/1137
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN