Zamknij
Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janikowie: 1. Kierowanie działalnością MGOPS i reprezentowanie go na zewnątrz, 2. Organizowanie pracy ośrodka oraz zapewnienie realizacji zadań na poszczególnych stanowiskach pracy, 3. Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej ośrodka, sporządzanie planu finansowego ośrodka i przestrzeganie dyscypliny budżetowej, 4. Zapewnienie realizacji zadań własnych gminy i zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie spraw przekazanych ośrodkowi do realizacji, 5. Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej, 6. Wykonywanie zadań pracodawcy wobec pracowników ośrodka i nadzór merytoryczny nad ich pracą oraz kontrola prowadzonej dokumentacji, 7. Składanie radzie gminy sprawozdań z działalności ośrodka oraz informacji o potrzebach w zakresie pomocy społecznej, 8. Współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w zakresie pomocy społecznej, 9. Sporządzanie analiz, sprawozdań, informacji z działalności, programów i strategii dotyczących działalności MGOPS, 10. Przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów i przedkładanie ich Radzie Miejskiej. Warunki pracy: 1.Umowa na czas określony 1 rok 2.Wymiar etatu: 1 etat 40 godzin tygodniowo, 3.Praca jednozmianowa, 4.Miejsce pracy: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janikowie, ul. Miła 11, 88-160 Janikowo, 5.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. 6.Zakres obowiązków obejmuje również wykonywanie czynności poza siedzibą MGOPS na terenie Gminy i Miasta, w sytuacjach wymagających dokonywania ustaleń lub załatwienia sprawy w określonym miejscu w Gminie. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Janikowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2025 roku osiągnął 6 %.
StPr/25/1137
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku Inspektora Referat Inwestycyjny: 1.Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem bieżącym dróg (remonty, oznakowanie, zimowe utrzymanie), 2.Prowadzenie inwestycji dotyczących budowy dróg oraz robót w pasie drogowym, 3.Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, 4.Prowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego dróg (prowadzenie książek dróg), 5.Projekty planów rozwoju sieci drogowej, 6.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi dot. dróg, 7.Nadzór nad oświetleniem ulicznym, 8.Koordynowanie rozkładów jazdy przewoźników. Warunki pracy: 1.Umowa na czas określony 1 rok 2.Wymiar etatu: 1 etat 40 godzin tygodniowo, 3.Praca jednozmianowa, 4.Miejsce pracy: Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, 5.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin 6.Pozostałe warunki: Referat Inwestycyjny, II piętro, budynek Urzędu posiada podjazd dla niepełnosprawnych. W budynku znajduje się winda. Na stanowisku pracy brak jest specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Janikowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2025 roku nie osiągnął 6 %.
StPr/25/1136
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1112
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN