Zamknij

Duża, czy mała agencja SEO? Zobacz, kto najlepiej zadba o pozycjonowanie Twojej strony!

17:26, 19.04.2020 | MP
Skomentuj

Podjęcie decyzji o pozycjonowaniu strony firmowej to dopiero początek drogi. Czeka Cię na niej jeszcze mnóstwo wyborów, a najważniejszym z nich będzie określenie, z usług jakiej agencji chcesz skorzystać. Rynek jest tak wypełniony różnymi ofertami firm SEO, że wskazanie jednej z nich często okazuje się bardzo trudne. Dobrym pomysłem jest początkowe podzielenie ich na duże i małe agencje. W poniższym tekście porównujemy je specjalnie dla Ciebie – dzięki temu łatwiej odpowiesz sobie na pytanie, która z nich okaże się trafnym wyborem dla Twojej firmy.

W dużej agencji jest mnóstwo specjalistów... i mało czasu dla pojedynczego klienta

Szukasz firmy, która zajmie się Twoją witryną i nagle dostrzegasz ciekawą ofertę. Korporacja z kilkunastoosobowym działem sprzedaży, rzeszą ekspertów i ugruntowaną od lat pozycją na rynku. Brzmi bardzo kusząco, lecz zanim chwycisz za telefon i wpiszesz numer podany w zakładce „Kontakt”, odetchnij kilka razy i zastanów się, kto czeka na Ciebie po drugiej stronie. Zwykle jest to sprzedawca, mający za sobą krótkie szkolenie SEO. Nie odpowie więc on na Twoje konkretne pytania, a decyzję o współpracy będziesz podejmować na podstawie ogólnikowych obietnic. Na dodatek duże agencje oferują głównie umowy długoterminowe. Nie masz więc takiego komfortu, jak w ESEO, gdzie ustalisz sobie jeden miesiąc wypowiedzenia. Umowa, z jakiej możesz zrezygnować w każdej chwili, da Ci spokój i pewność, że jeśli coś pójdzie nie po Twojej myśli, zawsze dogadasz się z agencją. Przed podpisaniem dokumentów warto zwrócić uwagę na to, czy Twoim opiekunem będzie doświadczony specjalista SEO. W dużych agencjach opiekę nad klientami nierzadko przejmują juniorzy albo pośrednicy, którzy nie zawsze posiadają niezbędną wiedzę. Podsumowując: duża agencja może wabić konkurencyjną ceną, ale jakość usług nie zawsze jest zadowalająca. To na co postawić?

Niewielka agencja SEO kompleksowo zajmie się Twoją witryną. Będziesz pod dobrą opieką

Jeśli już zagłębiasz się w czeluści wyszukiwarki i wytrwale szukasz tej idealnej agencji, skup się na nieco mniejszych firmach. Może nie będą one miały za sobą wiekowej historii i gęstej sieci poleceń, ale za to zyskasz pewność, że Twoją stroną zajmie się specjalista z doświadczeniem. Mniejsze agencje, takie jak ESEO, poświęcają dużo czasu każdemu klientowi, rozmawiając z nim, ustalając strategie działania w każdym najmniejszym aspekcie i wyczerpująco raportując wyniki (więcej informacji tutaj https://www.eseo.pl/pozycjonowanie-stron/). Duże firmy nie mają na to czasu, gdyż muszą dzielić go między setki najróżniejszych, często konkurujących ze sobą przedsiębiorstw z tych samych branż. Kolejnym plusem małej agencji jest fakt, że kontaktować się będzie z Tobą Twój wykwalifikowany opiekun. Bez pośredników i ryzyka, że strona stanie się poligonem doświadczalnym dla stażysty. Dla niewielkich agencji ruch jest tylko środkiem do osiągnięcia rezultatów w postaci Twojej zwiększonej sprzedaży i realizacji założeń biznesowych, a nie celem samym w sobie. Jeżeli zatem wciąż zastanawiasz się, komu powierzyć opiekę nad swoją stroną, nieduża agencja złożona z doświadczonych ludzi będzie doskonałym rozwiązaniem.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz