Zamknij

Nie wiesz, jak znaleźć klientów? Wykorzystaj pozycjonowanie i pozwól znaleźć się im!

11:37, 06.08.2020 | MP
Skomentuj

Nad tym, że przetrwanie na rynku wymaga aktywności w obszarze marketingu, teoretycznie nie potrzeba się rozwodzić, co to jednak oznacza w praktyce? Jak przebić się przez ten gąszcz komunikatów reklamowych atakujących nas zewsząd w przestrzeni miejskiej i mediach? Otóż: nie trzeba! Aktywność, która jest tu istotna, to przede wszystkim ta, którą w celu zaspokojenia swoich potrzeb podejmują klienci. Wykorzystaj ją!

Trwała przewaga nad rywalami? Da Ci ją lepsze miejsce w Google

Jak istotną rolę odgrywa w naszej codzienności wyszukiwarka, nietrudno zauważyć – bez niej wiele tak łatwych czynności stałoby się co najmniej kłopotliwymi. Trzeba mieć jednak na uwadze i to, jakie konsekwencje płyną z tego faktu w zakresie skutecznej reklamy. Wiemy,
gdzie potencjalny klient będzie nas szukać, jednak jak długo będzie to robił? Co miałoby go skłonić do cierpliwego przeglądania kolejnych stron wyników, jeśli już u szczytu pierwszej znalazł to, co wydaje mu się odpowiadać jego oczekiwaniom? Przecież my sami nie zachowujemy się inaczej. Sprawa jest więc bardzo prosta: kto pierwszy, ten lepszy!

Przeciętny internauta podejmuje decyzje o wyborze w ciągu kilku sekund po czym otwiera tylko jeden wynik. Co oczywiste, największą szansę na stanie się przedmiotem jego zainteresowania strony znajdujące się na samym szczycie. Zwłaszcza pierwsze trzy, znajdujące się w polu obdarzanym szczególną uwagą, już przed wielu laty określonym mianem „złotego trójkąta Google”. Dlatego też, jak zauważają specjaliści z firmy AFTERWEB,

Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek. źródło: https://afterweb.pl/

Aby korzystać ze znakomitych efektów, jakimi owocuje zdobycie wysokiej lokaty w wynikach wyszukiwania, trzeba jednak uzbroić się w cierpliwość – zawsze musi trwać to kilka miesięcy. Jeśli pozycjonujemy się na frazy bardzo trudne, droga do pierwszej dziesiątki może nam zająć i rok. Od razu natomiast odczujemy rezultaty uruchomienia kampanii Ads, czyli reklam znajdujących się w sąsiedztwie wyników organicznych. Warunek jest jeden – musi nad tym czuwać doświadczony specjalista, umiejętnie dobierający parametry wyświetlania.

Precyzja komunikacji to najważniejsza zaleta pozycjonowania stron

Jest jasne, że trudno będzie sprzedać np. płyn chłodniczy komuś, kto nie użytkuje żadnego samochodu. Właśnie dlatego zamiast stosować konwencjonalne środki przekazu, lepiej odpowiedzieć na konkretne zainteresowanie znajdujące wyraz w skorzystaniu z wyszukiwarki. Jednak już np. naprawy pojazdu nie dokonamy tam, dokąd nie dotrzemy. Jak
więc promować tego typu usługi?

Także i tutaj pozycjonowanie nie ma sobie równych. Jak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, Google rozpoznaje położenie danego urządzenia, użytkownik nie musi więc nawet uściślać zapytania. My powinniśmy jednak zadbać o to, by wyszukiwarka bez przeszkód ustaliła nasze, dobierając odpowiednie frazy, korzystając z miko formatów, nie należy też zapominać m.in. o profilu Google Moja Firma.

To znakomity przykład ilustrujący to, jak ważna jest odpowiednia strategia, której podporządkowane będą wszystkie działania podjęte dla klienta przez zespół agencji SEM. Właściwe rozpoznanie potrzeb konkretnego podmiotu, analiza rynku i słów kluczowych stanowią fundament skutecznego pozycjonowania – pamiętaj, że nie walczysz o miejsca w Google same w sobie, ale o klientów i zysk!

Właśnie dlatego należy zadbać o to, by prace te zlecone zostały doświadczonym fachowcom. Obecnie, gdy roboty wyszukiwarki bardzo czujnie śledzą działania noszące znamiona spamu, nie ma tu miejsca na tanie usługi niskiej jakości, nie mówiąc o amatorach – zadbaj o to, by móc uzyskać trwały efekt, którzy przełoży się na stabilną pozycję na rynku i pozwoli pozostawić rywali w tyle.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz